Home
Online studios
Make music
Pricing
280 156 62
00:00 / 00:31

Comments

Peachesꕥ (inactive) Avatar
Peachesꕥ (inactive)
over 1 year ago

English is my first language but sometimes I involuntarily speak in an accent. It's wierd.

Lil Scarz Avatar
Lil Scarz
over 1 year ago

Yeah and I can barely even speak English and that's my language so I wouldn't bet on me either

Peachesꕥ (inactive) Avatar
Peachesꕥ (inactive)
over 1 year ago

The number seems to change often.

Peachesꕥ (inactive) Avatar
Peachesꕥ (inactive)
over 1 year ago

I wasn't going to. You probably wouldn't know how to pronounce it anyway😆

Lil Scarz Avatar
Lil Scarz
over 1 year ago

One of my tracks is legit 10 or 4 likes from trending. Everyone tells me once you hit 60 likes you get trending

Lil Scarz Avatar
Lil Scarz
over 1 year ago

You don't gotta tell me

Peachesꕥ (inactive) Avatar
Peachesꕥ (inactive)
over 1 year ago

Haha. I've probably told only 1 or 2 users my real name.

Lil Scarz Avatar
Lil Scarz
over 1 year ago

LOL that's funny most just call me Scarz or dude or bro or brotha and I have gotten a few pals

Peachesꕥ (inactive) Avatar
Peachesꕥ (inactive)
over 1 year ago

Some users call me "peachy."

Lil Scarz Avatar
Lil Scarz
over 1 year ago

Yeah I get that I mean I just go by whatever

-
--:--/--:--