Comments

1700486
dead
about 1 year ago

That's hella fucking dope

1700486
dead
about 1 year ago

But yeah I do like stuff that's slightly mixed a certain way intentionally to fit a certain vibe

1700486
dead
about 1 year ago

I agree to some extent. While what you said about imperfections is true you should still want your track to be perfect (not in other people's eyes but in yours.) You should be completely happy with every single last detail in the final mix. At least that's how I am cause I release something too soon and then regret it later on. I can't tell you how many times that's happened to me because I just want to hurry up and drop what ever the hell random shit I made in like two days lol.

2220355
Caffeinayt
about 1 year ago

Ight thanks, and i dont spent forever on my tracks bc imperfections are good, thats what makes music interesting, you just nned to know what mistakes to use intentionally, the slightly obnoxious high end was an accident, while the highpassing and slightly off mix was intentional

1700486
dead
about 1 year ago

I just think people throw out shit way too fast and people should spend more time on their songs because obviously you want your shit to be fucking perfect and if it ain't well then damn don't be surprised when people point out all the shit that's wrong with your track. I did just this with Acid Twist. I apologize for being a cunt but like seriously guys everyone has so much potential just work hard and enjoy it. If you don't enjoy making music then what the hell are you doing? Btw I'm not calling you guys out anything I think you guys did really well on this ish for the most part

1700486
dead
about 1 year ago

Lol unique couldn't have said it better. To be completely honest all my currently released songs are shit because of the fact I made them call wayyyy to fucking fast and was lazy and totally didn't bother shit about mixing. But damn are you boys in for a treat cause I have a whole bunch of fire ass jams coming out on my new ep. It'll be hella tightt. But yeah I did highpass a lotta shit on my songs to be fair.

2220355
Caffeinayt
about 1 year ago

I wouldn’t call it ear pearcing. The high frequencies are pretty low for this song tbh, I just used an exciter to bring all frequencies out well and audibly. And yea songs are supposed to go up to 20khz that’s kinda how it works lmao. If you don’t like it then I’m sorry that you don’t like sounds in the audible spectrum

2860895
sero_tonin
about 1 year ago

nicenicwnicenicenieu

2220355
Caffeinayt
about 1 year ago

Aye trends

2220355
Caffeinayt
about 1 year ago

And yea I see why u don’t like the brass

-
--:--/--:--