51 23 16
00:00 /Β 02:08

Comments

3700440
Wetwillie
11 days ago

yee

1730398
moist.wav
11 days ago

lmao shards

3700440
Wetwillie
12 days ago

Lol thx shadows and tbh its peoples personal opinions. And tbh idek he saying stuff like this cuz this track is still better than 80% of his music XD

4294161
Akagitsune
14 days ago

I think this is very pretty.

4294161
Akagitsune
14 days ago

I have a nokia

2863810
Salad
14 days ago

this beat makes my snake dance yo wtf help

3016144

how you gonna come at my homie like that saying it's garbage?

-
--:--/--:--