Home
Online studio
Make music
Pricing
439 0 14
00:00 / 01:19

Comments

ProdbyKolby Avatar
ProdbyKolby
over 2 years ago

u need to give me tips on how to be able to make my on traps bc im trash

Burnie Beats Avatar
Burnie Beats
about 3 years ago

cant stop the flex lol, gotta show yall where im at!!

Papi Pasta Beatz Avatar
Papi Pasta Beatz
about 3 years ago

dayum stop flexing on me

JosHakam Avatar
JosHakam
about 3 years ago

Holy shit this is fire omg

Burnie Beats Avatar
Burnie Beats
about 3 years ago

lmao respect yall

Vacant Avatar
Vacant
about 3 years ago

arabian is a musical scale that you put notes in

ITZ ADRIX Avatar
ITZ ADRIX
about 3 years ago

i like this.

ocolix  Avatar
ocolix
about 3 years ago

What s arabian? I have herd of it

💔գգգ𝕾𝕳𝕬𝕯𝕺𝖂𝕾❤️‍🩹 Avatar

Also this is HARD

💔գգգ𝕾𝕳𝕬𝕯𝕺𝖂𝕾❤️‍🩹 Avatar

Arabian is the new fire g lmao

-
--:--/--:--