Hey You!

We don’t have a mobile application yet...

...but we have millions of users creating great music with our web studio!

170 0 14
00:00 / 06:12

Comments

2860895
sero_tonin
6 months ago

is good. idk how it isnt more popular yet.

2388914
basicc
6 months ago

What isn't musical about it smartass?

2882572
Jordan Mathewson
6 months ago

I don't consider this "music" for a start this was made on a computer.

2579139
spαєstαхх
6 months ago

nope pls go back to synthwave i love your synthwave

2579139
spαєstαхх
6 months ago

even dat name sounds promising

1438335
SLOCM3Z
6 months ago

absolutely love the drums. so thikk

2388914
basicc
6 months ago

Can't tell if those emoji's are passive aggressive or not.

*hmm emoji*

1929756
mondaze.
6 months ago

Thanks unique! :DD

2388914
basicc
6 months ago

White noise drop in intro is kinda harsh. I love the pre-shifted claps. The intro to the drop has got me hyped. The chords and synths are amazing as awesome. I love the pitch shifting going on in them chords. Drop is very climactic. It was very satisfying to get to the drop. Love the use of the Machine hi-hat. Only criticisms are that the vocals are pretty loud, and the chords/melody isn't loud enough. Overall a great track. Recommending.

1929756
mondaze.
6 months ago

<3 I love you guys