Home
Online studio
Make music
Pricing
1196 0 19
00:00 / 04:46

Comments

Deus Thorou Avatar
Deus Thorou
about 5 years ago

She say she swear we squad,,, And she ain't like every broad,,, Tellin me sellin dat, i'll be here, i'm here for yah well if you so decided, i know you like me is you is or ain't my soul rider?

ManOfTurbo Avatar
ManOfTurbo
over 5 years ago

Man KryptiK, lemme get a download?

KryptiK BeatZ Avatar
KryptiK BeatZ
over 5 years ago

Oh wow! I just realized that this went trending!!

KryptiK BeatZ Avatar
KryptiK BeatZ
over 5 years ago

Holy shit! 470 plays already?? Thank you so much guys!

SoulessAroun' Avatar
SoulessAroun'
over 5 years ago

@Activat3 You wanna know how? Try using the studio. It's a really great free tool in your web browser that you can use to experiment with all sorts of sound design. That's how it's done boi. How to be creative 101.

SLOCM3Z Avatar
SLOCM3Z
over 5 years ago

oh. k lol

Activat3 Avatar
Activat3
over 5 years ago

KriptiK Beatz I wanna know how to make your 808 bass

KryptiK BeatZ Avatar
KryptiK BeatZ
over 5 years ago

@adriel thanks bro @jaywalking thank you too! I appreciate it

Still Jaywalking Avatar
Still Jaywalking
over 5 years ago

ooo nice one :P

ITZ ADRIX Avatar
ITZ ADRIX
over 5 years ago

I like this

-
--:--/--:--