108 0 20
00:00 / 02:54

Comments

1680326
Unique Alias
2 days ago

@roix unexpected lol, but thanks!

1577034
roix
3 days ago

ok actual feedback: arp too loud, drums are fire. good melodies actually. overall, your best. compares with villains for sure

3145471

Can u make this downloadable?

1680326
Unique Alias
10 days ago

hmm... idk if you mean the arp interferes with the melody, cuz i agree with you. and the drop is supposed to be sudden, but maybe the riser wasn't enough. if you were talking about the second drop... maybe you went crazy, lol. maybe it's my headphones, but I cant hear the clipping. (weird) thanks 4 the feedback lol

1331150
Shards
10 days ago

and that lead in the second part has too much release which is causing the distortion to clip the 1st and 2nd note played

1331150
Shards
10 days ago

alrighty then, your drop is really sudden, theres like no buildup or warning that there's gonna be a drop, and your melody doesnt really flow (including starsplitter's ones too), you can check my songs, puddles' and voxel's for inspiration and stuff

1331150
Shards
10 days ago

wait this is 140 wtf i thought its like 110

1680326
Unique Alias
10 days ago

idk if midtempo is at 140 bpm or not... but I'm pretty sure its around 100. Its actually closer in tempo to drumstep, and it could be, if it was 20-30 bpm higher.

1331150
Shards
10 days ago

this is midtempo

1680326
Unique Alias
11 days ago

always hopeful.

-
--:--/--:--